نقطه شروع

بنفشه بنفشه بنفشه · 1403/05/03 14:04 · خواندن 1 دقیقه

سلام. از اینکه تصمیم گرفتم تا نوشتن را شروع کنم بسی خرسندم. امیدوارم نوشتن، کمی مسیر زندگی را برایم هموارتر کند.

نام این وبلاگ در نهایت شد نشخوار فکری یک معلم. شاید کمی عجیب باشد. ابتدا برای خود من هم عجیب بود. به تازگی فهمیدم که مدتی است دچار یک اختلال شخصیتی به نام نشخوار فکری یا به عبارت انگلیسی آن «over thinking» شده ام. قبل از اینکه بخواهم این اختلال را کمی شرح بدهم بهتر است خودم را معرفی کنم.

معلم، 23 ساله، مرداد ماهی مغرور، متاهل به مدت یک سال و شش ماه، عاشق رنگ بنفش، کمی لجباز، خودخواه، ترسو، وابسته، بیش از حد فکر کردن، دقیق در جزئیات، هنرمند، باحوصله، دستپخت خوب، کمی تنبل و بی اراده، دچار روزمرگی و عادت های همیشگی، دوستدار قدرت و شهرت، نیازمند تحسین دیگران و در نهایت عزت نفس پایین...

از اینکه خودم را می شناسم خیلی خوشحالم اگرچه نقاط ضعف زیادی دارم ولی همینکه می توانم اعتراف به این نقاط ضعف بکنم حالم را کمی بهتر می کند.

می خواهم ایجاد این صفحه بهانه ای باشد برای شروع تغییر، یک تغییر و تحول بزرگ روحی و معنوی. 

در پست های بعد کمی در مورد عنوان وبلاگ بیشتر صحبت خواهم کرد.